Tartalom megjelenítő

Online számlanyitás magánszemélyeknek - Raiffeisen Bank

Online számlanyitás magánszemélyeknek

Online számlanyitás szelfivel myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül vagy VideóBankár segítségével.

 

  Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban Online számlanyitás
Számlanyitás folyamata
  1. Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt ezzel a QR kóddal!



     
  2. Válasszon bankszámlát, majd bankkártyát!
  3. Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
  4. Fotózza be okmányait, NFC készítse el szelfijét!
  5. Írja alá a szerződését!
  1. Kattintson a https://szamlanekem.raiffeisen.hu/ oldalra
  2. Válasszon bankszámlát, majd bankkártyát!
  3. Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
  4. Fotózza be okmányait!
  5. Kezdje meg a Videós azonosítást, videós azonosítás alatt a szerződéses dokumentumok elfogadása

 

 

  Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban

Online számlanyitás Videóbankárral

Ki tud számlát nyitni?
  • 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel ÉS
  • akinek nincs még lakossági bankszámlája, értékpapírszámlája vagy hitele bankunknál.
Mikor lehet számlát nyitni?
  • 0-24 órában elérhető
  • Munkanapokon 8.00-20.00 óra között
Milyen okmány szükséges?
  • új típusú 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • kártya formátumú személyazonosító igazolvány vagy útlevél
Milyen eszköz szükséges?
  • NFC képes mobiltelefon*
  • Mobil, tablet vagy számítógép
Milyen számlák nyithatóak?
  • Választható számláink: Díjnyertes, Aktivitás 3.0, Yelloo, Online, Premium Banking, Premium Banking Plus számla
  • Választható számláink: Díjnyertes, Aktivitás 3.0, Yelloo, Online, Premium Banking, Premium Banking Plus, Bázis 2.0, Mindennapok 2.0 és Kapcsolat
Kivel veszt részt?
  • Önállóan szelfi segítségével végezhető el az igénylés
  • Videóbankár segítségével végezhető el az igénylés
Számlanyitás Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak. Számlanyitást követően a szerződéseket emailben fogja megkapni.

 

További hasznos tudnivalók: 

Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?

A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.

Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?

A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.

Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?

Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi.

Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?

Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.

Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?

Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.

Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?

Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.

Mikortól tudom használni a számlát?

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.

Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

 

Nézze meg kisfilmünket a VideoBankos számlanyitásról!

            

Online számlanyitás VideóBankáros azonosítással – Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumait is ide fognak érkezni.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.